Burberry Prorsum Fall 2012


De Pre-Fall 2012 collectie van Burberry Prorsum heeft grote indruk op mij gemaakt. In de collectie zijn echt prachtige jassen te zien, die ik eigenlijk allemaal wel zou willen hebben, maar de trui met de uil gecombineerd met deze rok was mijn absolute favoriet.

In de volgende webshops vond ik ook nog leuke uilen die ik graag met jullie wil delen:
- Etsy.com (oorbellen)
- Sasha shoes (ketting)
- Urban Outfitters (kussen) 

Bron Burberry collectie: Vogue.com - foto's Courtesy of Burberry

Mooi-Hip-Cool is te volgen via Twitter en Bloglovin
Email: mooihipcool@gmail.com



Reacties

  1. Had je gezien dat Kate Bosworth die exact eerste outfit aanhad op de front row? Geweldig <3 Ik vond alleen de schoenen bij de knie-lengte rokken niet zo'n succes, maar verder echt weer een top collectie. De show was ook echt kippenvel met die regen en paraplu's aan t einde! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb het gezien! Het stond haar ook heel erg mooi! Wat mij ook opviel aan deze outfit : het lijkt of je eindeloos lange benen hebt :-D! En idd de show zag er inderdaad top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik houd van uiltjes!

    www.PSbyDila.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts