Restaurant tips Dordrecht




Wie denkt dat Dordrecht niets leuks te bieden heeft op culinair gebied heeft het mis. Dordrecht heeft namelijk vele ontzettend leuke restaurantjes die zeker een bezoekje waard zijn. Hierbij zal ik mijn gouden tips met jullie delen.

Art & Dining (bovenste foto)
In Art & Dining kom je bijeen met je vrienden om te genieten van eten en drinken. Dit moderne en toch sfeervolle restaurant ligt in het Dordrechts museum en wordt omringd door mooie kunstwerken. Art & Dining biedt een ontspannen sfeer en internationale keuken. Het leuke aan dit restaurant is dat er je kunt kiezen uit verschillende minigerechten, waardoor je met je vrienden een tafel vol met heerlijke kleine gerechtjes tot je beschikking hebt.
Art & Dining is kunst, gezelligheid, delen, proeven en genieten!
Website: Dordrechts Museum

Brasserie Bellevue (middelste foto)
Op de mooiste plek van Dordrecht, op de kade waar drie rivieren samen komen, staat het bekende monumentale pand  Bellevue. Het interieur van restaurant Bellevue is trendy, modern, stijlvol en gezellig. Of je nu zin hebt in een verrassend gerecht na een lange dag werken, een verfrissend drankje om uit te rusten na een heerlijke wandeling over de kades van Dordrecht of zin een glas wijn en tapas met vrienden en vriendinnen, je zult het hier zeker naar je zin hebben.
Website: Brasserie Bellevue

Villa Augustus (onderste 2 foto's)
Het restaurant van Villa Augustus ligt midden in een groente tuin. In de open keuken van het restaurant wordt zoveel mogelijk met biologische, goed geproduceerde produkten gewerkt. De trots van de kok is de houtoven die wordt gebruikt om allerlei heerlijke gerechten te roosteren of te bakken. Je kunt hier op een mooie lente- of zomerdag ook heerlijk genieten van een high tea op het zonovergoten terras. Kortom zeker een aanrader!
Website: Villa Augustus


Mooi-Hip-Cool is te volgen via Twitter en Bloglovin
Email: mooihipcool@gmail.com

Reacties

  1. Het eerste restaurant ziet er mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al best veel gereisd in mijn leven en meestal in het buitenland. Nu dacht ik eens waarom niet is een keer Nederland doorreizen. Nu ben ik al even bezig om aantal steden te doen en ben nu pas terug van weekendje weg Breda waar ik mij zeer heb vermaakt. Ook de ligging van het hotel was perfect. Nu was ik weer opzoek naar een nieuwe stad richting het Noorden. Dus ik denk dat ik even een tussenstop maak bij Dordrecht, want daar heb ik ook al veel moois van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts